From: "j.h. berghuizen" <>
Subject: Re: zoekvraag Veenendaal
Date: Fri, 25 Oct 2002 21:01:42 +0200

Normaal bekijk ik de daar aanwezige index van de DTB Veenendaal. Je hebt
gelijk v.w.b. het orgineel. Zij dit trouwens de gegevens die je zoekt?

--
Met vriendelijke groet,
Joop Berghuizen

http://www.berghuizen.com

"Corrie van Silfhout-van Ravenswaaij" <> wrote in
message news:...

> [...]
Dirkje

Cornelis.

This thread: