From: "Ronald" <>
Subject: Re: Schoolbank.nl niet meer gratis
Date: Sat, 7 Dec 2002 02:33:12 +0100

Het is jammer dat hoe het tegenwoordig gaat: een dienst opstarten,
aanvankelijk gratis, en dan bij succes geld gaan vragen. Wat de reden ervoor
ook is, het is niet netjes. En het gebeurt zo vreselijk vaak... Microsoft is
wel het bekendste voorbeeld. Voor geld zetten heel veel mensen hun
eigenwaarde aan de kant. Commercie maakt alles stuk. Ach, laat ik er maar
over zwijgen. De meeste mensen hebben er geen enkel benul van, en zullen dat
benul ook nooit krijgen. Ondanks de huidige mondigheid (iedereen heeft wel
een mening en wil die ook graag uitspreken!) wordt de wereld alleen maar
armer, leger en onbenulliger. Ik duik maar weer in mijn fragmenten...

Ronald Blancke

This thread: