From: "Rob Hubert" <>
Subject: foto's op (even) op internet
Date: Sun, 2 Feb 2003 17:36:32 +0100

Beste lezers,

Ik moet voor een stuk of 85 foto's even op het web zetten zodat der door
familieleden naar gekeken kan worden of men bekende ziet. Nu wil ik dit doen
in een fotoprogramma die er ook een website van kan maken. Ik moet een
nummer bij de foto kunnen zetten, Het mag van mij een demo programma zijn
die niet langer dan 30 dagen te gebruiken is o.i.d., maar om nu hier een
hele site voor in elkaar te zetten zie ik even niet zitten. Is er iemand met
een oplossing voor me??? dan heel graag.

vr. groeten,

Rob Hubert

Website: http://home.wanadoo.nl/rob.hubert/

--------
In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
--------

This thread: