From: "estrunk" <>
Subject: Re: foto's op (even) op internet
Date: Sun, 2 Feb 2003 21:22:41 +0100

Hoi Rob,

""Rob Hubert"" <> schreef in bericht
news:...
> Beste lezers,
>
> Ik moet voor een stuk of 85 foto's even op het web zetten zodat der door
> familieleden naar gekeken kan worden of men bekende ziet. Nu wil ik dit
doen
> in een fotoprogramma die er ook een website van kan maken. Ik moet een
> nummer bij de foto kunnen zetten, Het mag van mij een demo programma zijn
> die niet langer dan 30 dagen te gebruiken is o.i.d., maar om nu hier een
> hele site voor in elkaar te zetten zie ik even niet zitten. Is er iemand
met
> [...]
============================ knip========================

Je kunt met webshots zonder werkelijk een homepage te hebben gewoon plaatjes
uploaden naar een prive page.
Dit prive moet je wel aangeven met aanmaken.

Je kunt je familie dan de url toesturen zodat ook zij alleen toegang hebben.
Dit uit het oogpunt van de nog levende personen.

Het werkt makkelijk ivm het uploaden vanaf de hd met een browserachtige
functie.
Overigens is het ook een freeware screensaver en kun je die plaatjes dus ook
daarvoor gebruiken voor langere tijd.

Vriendelijke Groeten,
Eric Strunk.

This thread: