From: "Ad van Moolenbroek" <>
Subject: Re: Homines Novi (1795)
Date: Sun, 16 Feb 2003 23:03:00 GMT

Beste Jeroen,
Is er in het deel van Noord Brabant iets terug te vinden over Antonie van
Baer (1747-1830), de eerste vrederechter van het kanton Eindhoven? In
verband met een publicatie zoek ik trouwens ook (een kopie van) zijn
bidprentje.
Met vriendelijke groet,
Ad

http://www.iae.nl/users/weerderh
(binnenkort ook Franse versie)

J.-M. Hangoor, NGB <> schreef in berichtnieuws
3e4f8cea$0$23912$...

This thread: