From: "Sprang-Capelle" <>
Subject: Re: Sprang-Capelle
Date: Thu, 6 Mar 2003 18:56:11 +0100

Hoi,

Losse flarden mag je ook sturen, maar ook websites met families die uit het
dorp komen of die op een een of andere manier sterk mee is verbonden is.
Verder zijn aanvullende gegevens welkom voor de genealogin die er al
vermeld staan.

http://members.home.nl/marf/SprangCapelle.html

http://members.home.nl/marf/huwelijkcapelle2.html

Wim

"Gijsbert Hesselink" <> schreef in bericht
> Willem,
>
> Wat zoek je precies, of wat is de bedoeling? Ik heb wel een paar losse
> gegevens 17e en 18e eeuw.
>
> Groet,
>
> Gijs Hesselink
>

> "Sprang-Capelle" <> schreef in bericht