From: mordillo <>
Subject: Re: batchnummers (Nederland)
Date: Wed, 23 Apr 2003 17:56:51 +0200

Misschien een beetje stom van mij, maar wat zijn batchnummers en wat kan ik
ermee???

Groet Beata

> Batchnummers voor Nederland
> (onbekend hoe betrouwbaar de gegevens zijn):
<knip>

http://home.hccnet.nl/b.berveling
Altijd op zoek naar:
van Aarnem, Admiraal, Allertsdr, Azier, Bekooij, van de(n) Berch, van den
Berg, Bergman, Berveling, van der Blom, van der Bloom, van Bourgogne, De
Braaf, Breebijl, Briole, van den (der) Burgh, Cornelisdr, Daemen, Dammase,
Dieterich, van Dissel, Dorst, Duivenvoorde, van Duyker, van Es, Galjaard,
de Graaf, Groenendijk, Hamerling, van der Hans, van der Heij(y)den, van der
Huizen, van Iersel, Janmaat, Jans, Jeroens, Kasteel, Keijser, van Larum,
Laterveer, Van Leeuwen, Maas, Maijer, Mans, Van der Meer, Molenwijk,
Mollenberg, Mourits, Obdam, Paling, Pas, Pieters, van der Poel, van der
Post, Pus, Rotteveel, Rous, Schagen, van Schie, van Snel, Snelleman(s),
Tegelaar, Uijttermeer, Van der Velden, Verstraaten, van der Voorden, van
der Voort, de Vos, de Vries, de Vrind, Wagenmaker, van der Wegen, de
Winter, IJpenburg, Zant(d)voort(d), van Zelst, Zuidervaart, Zuidervaert.

This thread: