From: Marion <>
Subject: Van TEIJN in Utrecht
Date: Mon, 05 May 2003 15:23:04 +0200

Hallo,

Ik ben op zoek in Utrecht naar de geboortedatum van Regiena Florentina
van TEIJN, dochter van Jacobus van Teijn x Hendrika Keijl.
Dit echtpaar kreeg 3 dochters aldaar in 1853, 1854 en 1856. Hun volgende
kinderen werden in 1861 resp. 1864 geboren in Arnhem.

Regiena is in Utrecht geboren dus hoogstwaarschijnlijk tussen 1856 en 1861.

Zou iemand voor mij haar exacte geboortedatum kunnen opzoeken?

Regiena huwde op 1 mei 1905 in Beesel en is wellicht daarvoor ook eerder
gehuwd geweest. Mocht hier iets in Utrecht over te vinden zijn, dan hoor
ik dat ook heel graag.

Bij voorbaat dank.

Mvg,
Marion
--
http://www.fahrenfort.nl
Genealogical data: Blokland, Fahrenfort, Van Maaren, Nietfeld and

This thread: