From: "B.H.K. Moerland" <>
Subject: Stamboom Mackay
Date: Mon, 5 May 2003 21:08:41 +0200

Ik zoek gegevens van : Joannes (Johannes) Mackay gedoopt in 1673 te
Inverness
(Schotland) Hij werd als poorter van Antwerpen ingeschreven op 6 juni 1706.
Hij trouwde op 14 oktober 1696 te Antwerpen met Barbara Cesar. Zij kregen 2
kinderen, Catharina Mackay gedoopt 7 juli 1700 te Antwerpen en Cornelius
Mackay gedoopt 6 april 1704 te Antwerpen.
1. Wie kan mij helpen aan verdere gegevens, zoals zijn overlijdensdatum en
plaats (vermoedelijk Antwerpen) en ook dat van Barbara.

2. Wie heeft er toegang tot het Nationaal Centrum voor Familiegeschiedenis
te Antwerpen?
***Ik zelf woon in de kop van Noord-Holland, dus dat is niet meteen
naast de deur.
Wie zou daar voor mij een kijkje kunnen en willen nemen ?
!!! Er schijnen daar 7 generaties Mackay te zijn in VVF-Biblio FA 0712.

Bij voorbaat dank

Bart

This thread: