From: (Hans R. Holdijk)
Subject: Re: Yahoo group Genealogie_Nederland waarschuwing
Date: 3 Jun 2003 13:07:39 -0700

F&B <> wrote in message news:<>...
> Beste mensen.
>
> Beter dus deze yahou group te mijden, lijkt mij zo
> De listowner is dhr. Holdijk, in sommige discussies ook wel bekend om
> de gedachtenwisselingen over www.genealand.nl

Het vraagt bijna om een reaktie.
Kort: F&B staan voor Frans en Beth Nieuwenhuis.

Frans is door mij na een aantal waarschuwingen en toch maar door
blijven drammen uit de groep verwijderd. Dat dit zijn reaktie is was
te verwachten.
Reden was het doorgaan met een discussie over een discussie. Eerst is
hij op moderatie gezet en nadat hij vervolgens tegen mij persoonlijk
door bleef gaan vanochtend " overboord " gegaan.

Genealogie_Nederland is een genealogische " uitwisselgroep " en geen
discussiegroep. Als je het in de regels niet kunt vinden ( worden
automatisch toegezonden bij deelname ) moet je gewoon afhaken. In deze
heeft Peter Nelisse consequent de eer aan zichzelf gehouden.

This thread: