From: Herman de Wit <>
Subject: Re: Raadselachtig...Dirk Been en Johanna Hendrika Langendoen
Date: Fri, 11 Jul 2003 17:08:46 +0200

Hugo,

Via het gemeentearchief van Zeist moet dit helder kunnen worden.
Blijkbaar was de moeder ziek, wellicht is er meteen al bij de geboorte
wat misgegaan. Blijkbaar was al duidelijk dat moeder ging vertrekken
(rustoord, inrichting?), dat zal de reden zijn geweest voor de kaart die
werd aangelegd.
De telefoonlijst van 1915 helpt niet bij het traceren wat dit geweest
kan zijn. Iets dat er nog het meest op lijkt is
Huize "in de Dennen", Herstellingsoord voor zwakken, Huis ter Heide
maar dan moet Huize als Hoeve zijn gelezen.

Groet,
Herman de Wit

--
webmaster: