From: "Rob Hubert" <>
Subject: Re: website
Date: Sun, 24 Aug 2003 06:40:07 GMT

Beste Theo,

Ik heb even je site bezocht en het ziet er goed uit. Alleen je home link in
de linkerbovenhoek van je frames geeft een verkeerde link:
http://home.hccnet.nl/th.van.reijn/cornelis/home.hccnet.nl/th.van.reijn/

Verder van mij geen commentaar, er staan tenslotte familie van me op ;-)

--
Met vriendelijke groet,

Rob Hubert, Haarlem, NL
06-25412047

Website : http://home.wanadoo.nl/rob.hubert/
Overlijdensberichten : http://members.chello.nl/r.hubert1/

Zoekt: Hubert, Schuwer, van Brederode, Aberson, Westerbeek van Eerten, van
Beukering, Buseman/Buzeman

--------
In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
--------

This thread: