From: "gklaasse" <>
Subject: Re: Beginnershulp gevraagd Hendriks en Kuik
Date: Tue, 26 Aug 2003 15:08:54 +0200

Goede middag Rita,
Je kan eens proberen bij www.genlias.nl.
Je moet daar even inschrijven en krijgt dan direct een toegangscode om de
Burgerlijke Stand van veel gemeentes te bekijken.
Met wat experimenteren merk je wel hoe hoe het het werkt. (Wat er is te
vinden vind je onder DIT ZIT iN GENLIAS)
succes
gerard klaasse
ps onthoud je toegangscode. Je hebt hem steeds weer nodig de volgende keren

This thread: