From: "A3" <>
Subject: Re: woord ontcijferen
Date: Fri, 31 Oct 2003 02:16:58 +0100

Goh,

Ik had niet gedacht dat zo'n klein vraagje zoveel ideen oproept. Leuk om te
lezen dat er veel meedenken.

Ik vind de aanpak van Richard een goede. Ik vind ook dat de eerste letter
geen z is maar toch eerder een n. Kijk ook maar eens twee regels daaronder
het woord "zonder". De h van geringhe lijkt ook op een z. Ik kom dan toch
uit op nastuksgewijze ofwel xxxHxHxgxxgxx. De eerste s kan als een bovenkast
geschreven worden maar aangezien die net achter (of bovenop) de g van de
regel daarboven valt is dat moeilijk te zien.

Ik kom dus uit op:

linnen en kleederen , nastuksgewijze waardee -
ring geschat op honderdgulden

en dat klinkt eigenlijk vrij logisch.

Mag ik jullie hartelijk danken voor de wijze lessen.

"Richard van Schaik" <> schreef in
bericht news:3fa1a959$0$219$...

This thread: