From: Rob Kuijsten <>
Subject: Teruglezen oude berichten (was: Nietig verklaring huwelijk)
Date: Fri, 09 Jan 2004 23:02:39 +0100

On Fri, 9 Jan 2004 17:52:51 +0100 our friend "Rita"
<> organization: Hobby Computer Club News
Network wrote :

> Dank je voor je reactie. Ik weet niet of er meer reacties zijn geweest,
> behalve van Herman de Wit, want mijn Nieuwsserver van HCCnet gaf een
> tijd lang niet alle berichten door, vaak zie ik bijv. wel antwoorden,
> maar niet de vraag. Ik geloof dat het nu weer wat beter gaat

Hallo Rita

Als je een bericht hebt gemist cq draad kwijt bent kijk dan eens bij
http://www.gifford.co.uk/news?cmd=xover&group=soc.genealogy.benelux

Sneller dan google-groups en met een prima layout, zonder enige vorm
van franje en reclame. De berichten van soc.gen.bnl worden er 3
maanden bewaard. Posten is alleen mogelijk als acces hebt bij (ISP)
Gifford

Met de zoekoptie (tik in bijv. in "nietig") kom je zo terecht waar je
moet zijn
http://www.gifford.co.uk/news?cmd=f_find&group=soc.genealogy.benelux

Met vriendelijke groet
Rob Kuijsten
Alles is gezet op..
http://kuijsten.net
--
Alternatieve geneeskunde: Een Analist is iemand
die aan je billen kan zien wat er aan scheelt

This thread: