From: Rob Kuijsten <>
Subject: Re: Nurks (Nurkowski?)
Date: Mon, 12 Jan 2004 22:48:22 +0100

On Mon, 12 Jan 2004 21:42:48 +0100 our friend "Fred"
<> organization: Posted via Supernews,
http://www.supernews.com wrote :

> Arie <> schreef in bericht:
> 4002fdfd$0$317$:

> Waarschijnlijk heb je, net als H. Hoeksema, gelijk, waarvoor mijn dank, maar
> ik ga er dus weer naar kijken.
> Wat betreft de naam denk ik ook dat het een andere naam moet zijn geweest.
> We denken dat deze er mogelijk iets op geleken heeft als bijv. Nurkiewicz

Met surname navigator Polen, heb ik naar "nurk*" gezocht en kwam de
naam NURKOWSKI naar voren. Vervolgens "Nurkowski" ingevoerd waarna er
enkele hits waren

SSDI USA geeft nog de volgende hits
http://ssdi.genealogy.rootsweb.com/cgi-bin/ssdi.cgi?nt=exact&lastname=Nurkowski

Rob Kuijsten