From: Rob Kuijsten <>
Subject: Re: Oude Kerk Amsterdam database graven
Date: Sun, 22 Feb 2004 20:45:49 +0100

On Sun, 22 Feb 2004 19:32:56 +0100 our friend Herman de Wit
<> organization: wrote :

> Rob,
>
> Zie ook http://graven.mindbus.nl/ met dezelfde info (beide toegangen
> stonden al geruime tijd op Digitale Bronbewerkingen), maar niet meteen
> een joekel van een plaat om te laden.

Dank je Herman

Dit gaat binnen 2 seconden! Je ziet helaas steeds meer dat veel
(archieven)sites gebruik maken van "flash intro's" die niet te
omzeilen zijn. Het oog wil blijkbaar ook wat. Voor mij persoonlijk is
het "probleem" over een maandje overigens opgelost. Dan heb ik een
ADSL aansluiting (flatfee, zonder datalimiet) en is de verbinding 40x
sneller! (en mijn kosten minimaal 5x lager) Maar dat neemt natuurlijk
niet weg dat men altijd rekening moet houden met de laagste
modemsnelheden.

mvg Rob Kuijsten
Alles gaaf en vet, gezet op... http://kuijsten.net
--
It is easier to change the specification to fit the program than vice versa.

This thread: