From: "Loek Magdelyns" < (delete_haakjes+tekst)>
Subject: Re: welk programma ?
Date: Thu, 11 Mar 2004 19:18:25 +0100

Hai,

Kijk eens bij www.Aldfaere.nl, daar kan je het programma Aldfaere gratis
downloden met separate rapportage modulesen eventuele gedcombestanden in
over zetten. Hierin kan je ook foto's en geluid koppelen etc etc. Eind april
komt er een nieuwe versie uit, waarin je ook stukken als nieuwe stamboomkan
afsplitsen resp. diverse bomen kan samenvoegen.

Neem eens een kijkje daar

Ik ben er in ieder geval razend enthousiast over.

--

Met vriendelijke groet,

Loek Magdelyns

e-mail stamboom_loek(delete_haakjes+tekst)@hotmail.com