From: Rob Kuijsten <>
Subject: Re: stamboom Rensing
Date: Sat, 10 Apr 2004 21:45:58 +0200

On Sat, 10 Apr 2004 20:12:42 +0200 our friend "Peter en Margriet van
Oostrum" <> organization: Netvisit BV
wrote :

> Ook ik vind dat niet storend... de letters zijn uiteindelijk groot genoeg.

Ik denk dat Onno de volgende pagina bedoelde
http://www.dibbelink.tmfweb.nl/parentee.htm
Blauwe letters op een turkooizen achtergrond geeft te weinig contrast
en ik kan best begrijpen dat deze combinatie moeilijk te lezen is voor
visueel gehandicapten en mensen die kleurenblind zijn. Een eenvoudige
aanpassing (lichte achtergrond in het linker frame) is al voldoende om
alle bezoekers tevreden te stellen. Voor de rest overigens een prima
site

Met vriendelijke groet
Rob Kuijsten

This thread: