From: "André van Tubergen" <>
Subject: Re: homepage
Date: Thu, 29 Apr 2004 16:13:12 +0200

"Ria Philips" <> schreef in bericht
news:4090f4cc$0$76108$...
> Wie wil er eens naar mijn homepage kijken. Hij is te vinden op
> http://home.wanado.nl/philips1969/index.htm. De bovenste linken op die
> pagina werken niet. Als je na ....philips1969/fotoalbum.htm of foto van
> vroeger of huisdieren intype doet hij het wel. Ga de van bijv
> ...philips1969/huisdieren.htm naar 1 van de bovenste linken dan werkt het
> wel allemaal. Ik hoop dat jullie mij laten weten wat je ervan vind.
Groeten
> Ria Philips

Hallo Ria,

Volgens mij is er een verwijzing naar sites op jou harde schijf en niet naar
de server, bijvoorbeeld:
http://home.wanadoo.nl/Documents and Settings/Ria Philips/Mijn
documenten/Homepage/huisdieren.htm
En dat is toch echt was anders dan
http://home.wanadoo.nl/philips1969/huisdieren.htm
Neem in je verwijzing niet je gehele mapstructuur op doch alleen de naam van
het bestand, in dit geval alleen huisdieren.htm
Dit gaat goed zolang index.htm in dezelfde map staat.

Groetjes,
Andr

This thread: