From: "Wim" <>
Subject: Re: Genlias
Date: Fri, 7 May 2004 09:08:31 +0200

Zelfde hier, misschien update ??? Zou wel lekker zijn, sonnetje zchijnt toch
nie

Willem

--

http://members.home.nl/marf/genealogie.html

Familienamen: Brandes, van Boekel, Boxtel, Broeken, Castelijn, Coucke,
Govers, van Hooijdonck, Van der Hoeff, Hodister, Kleijberg, Kruithof,
Lambeek, van Londen, Lokkerbol, Van der Meer, Van der Meulen,
Nabbe, Nootenboom, Notenboom, Oomis, Renne, Romijn,
Van Slooten, Tusschenbroek, De Veer, Weerdmeester, van de Wetering en
Sprang-Capelle.

This thread: