From: "'Grunninger'" <>
Subject: Re: e-mail terreur harm selling
Date: Sun, 20 Jun 2004 19:23:47 +0200

Het is ongepast de heer Selling zo af te schilderen. Iemand die wij hier
allen m.n de Groningers kennen als iemand die zich vol inzet voor
genealogie. Lange tenen omdat men terecht wordt ge
wezen over taal gebruik ......? Is niks mis mee zal zeker goed bedoeld zijn
door Harm. Dus Elmer
en Yvonne val Harm niet af wij kennen hem anders!!!!

--
With kind regards,

This thread: