From: Rob Kuijstenę <>
Subject: Re: Email terreur aan de gehele beneluxgroep!!
Date: Mon, 21 Jun 2004 00:32:43 +0200

> "John" <> liep het volgende uit braken
> news:cb51bd$gs6$1@news4.tilbu1.nb.home.nl :

On 20 Jun 2004 22:13:12 GMT our friend from Groningen Eddy Landzaat
<> organization: wrote :

> Doorgaans betekent het dat iemand zich hopeloos in de hoek geluld heeft en
> nu de nooduitgang zoekt!
> :-)

Hoi John en Eddy
En daar zet je nog een (sarcastische) smiley bij Eddy. Eigenlijk is
het diep triest :-( dat een enkeling van die negatieve berichten
plaatst. Ik zie er de humor niet van in ;-)
Vriendelijk groetend
Rob Kuijsten
--
"Ich habe durch mein ganzes Leben gefunden, da├č sich der Charakter eines Menschen aus nichts sicherer erkennen l├Ą├čt, wenn alle Mittel fehlen, als aus einem Scherz, den er ├╝belnimmt." (Georg Christoph Lichtenberg, dt. Physiker und Schriftsteller 1742 - 1799)

Alles gaaf en vet gezet op:
www.kuijsten.net

This thread: