From: "Don Arnoldus" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Re: ouddorp familie Klijn
Date: Tue, 29 Jun 2004 22:48:07 +0200

Ria Philips schreef :

> [...]

Om elk misverstand uit te sluiten:

Ouddorp (met twee d's) ligt op het Zuid-Hollandse eiland
Goeree-Overflakkee en behoort (thans) tot de gemeente Goedereede. De
archieven daarvan worden inderdaad bij het Nationaal Archief in Den Haag
bewaard.

Oudorp (met één d) ligt noordelijk van Alkmaar en behoort (thans) tot de
gemeente Alkmaar. Archieven zijn aanwezig in het Rijksarchief van
Noord-Holland te Haarlem en in het Regionaal Archief te Alkmaar.

Vriendelijke groeten / Best wishes
Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
» Genealogie in Noord-Holland
» SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
» Homepage van de familie Arnoldus
Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/