From: "Jan Brul" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Re: website uitgebreid met scans bidprentjes
Date: Thu, 1 Jul 2004 23:09:09 +0200

Als je op een van de aangegegevn beschikbare letters klikt zie je de prentjes van die letter voorbij komen.
Er staat ook nog iets in donkerblauw op zwarte achtergrond bijgeschreven, ook onder het prentje. Dat kan ik helaas niet lezen. Het is wel mooi om deze rouwkaarten langs te zien komen.

Met vriendelijke groet,

Jan Brul