From: "Gertie van Lienen-Visser" <>
Subject: Re: Genlias Amsterdam
Date: Tue, 27 Jul 2004 21:33:18 GMT

"Cisca Fransen" <> schreef in bericht
news:...
> Weet iemand misschien van deze discussiegroep waarom Amsterdam niet in
> Genlias staat vermeld?
> Er komt daar familie van me vandaan maar ik kan het in Genlias niet
> vinden en als ik in Den Haag de persoonkaarten opvraag krijg ik niks
> terug. Alleen dan de melding dat er niks over te vinden is..

****
Het is jammer, maar GenLias wordt momenteel zelfs niet ingevoerd. Het zal
voorlopig buiten GenLias blijven.
Ik weet wel dat "Haarlem" en "Amsterdam" er af en toe over spreken.
Voorlopig zonder resultaat.
Wel weet ik dat momenteel de laatste hand wordt gelegd aan de huwelijken van
Noord-Holland.
Alle boeken zijn uitgegeven en de meesten worden nu gecontroleerd.
Ook dat is weer een heidens karwei, het kan nog even duren voor alles gereed
is.
Daarna zijn de overlijdens aan de beurt.

Gertie van Lienen-Visser

--
http://genea.pedete.net
huwelijken in Noord-Holland : meer dan 60.000 personen

Ineke's site
http://members.chello.nl/cfsmit2
diverse families van overal

http://members.chello.nl/g.vanlienenvisser/