From: (Richard)
Subject: Re: Nederlandse Asbest Handel / Hovago / De Boer
Date: 14 Aug 2004 06:07:41 -0700

"Hugo Langendoen" <hlangendoen @ hetnet.nl (verwijder spaties)> wrote in message news:<cfjcdt$c3g$1@reader13.wxs.nl>...
> Ik zal proberen iets preciezer te zijn :-)
> Mijn opa (Hugo Langendoen, geboren 1913; overleden 1965) heeft van 1935 tot
> 1963 gewerkt bij het bedrijf De Boer Brandbeveiliging. Het bedrijf bestond
> eerst onder andere namen: Hovago v/h J. de Boer en Co en Nederlandse
> Asbest Handel.

<<knip>>

Hallo Hugo,

Bij het Nationaal Archief te Den Haag bezitten ze het
Bedrijvenregister Zuid Holland, met daarin dossiers van de kamer van
koophandel.

Daar zit ook het genoemde bedrijf tussen:

6. Asbestfabriek v/h J. de Boer & Co, NV Noord-Hollandsche
plaats van vestiging Amsterdam filiaal Rotterdam dossiernummer
RO-048488a /3566
[afdrukbare versie]

7. Asbestfabriek v/h J. de Boer & Co, NV Noordhollandsche
plaats van vestiging Schiedam dossiernummer RO-205290 /220V
[afdrukbare versie]

Misschien heb je daar wat aan

Groeten van Richard

This thread: