From: "Jan van den Berg" <>
Subject: Re: systeem gezocht
Date: Wed, 18 Aug 2004 08:41:45 +0200

Dag Enno,

Een (bron) bestand aan een persoon koppelen kan heel eenvoudig in HazaData.
Alle in het document genoemde personen kunnen worden gelinkt aan de personen
in het bestand. Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar als je nog meer
vragen hebt stel ze gerust. Ik kan ook een voorbeeld bestandje voor je
draaien met documenten.

Groet, Jan van den Berg

This thread: