From: Rob Kuijsten© <>
Subject: Re: de lol is er nog lang niet af
Date: Sat, 21 Aug 2004 17:26:34 +0200

On Sat, 21 Aug 2004 16:57:14 +0200 our friend "Herman van der Woude"
<hvdwoude @ zonnet.nl> organization: wrote :

> Er zijn slechts een paar idioten die trachten de boel te verzieken.
> Blader nog eens door deze discussiegroep en je zult zien dat 99,9%
> gewoon over genealogie en aanverwante zaken gaat. Slechts 0,1% tracht
> anderen zijn wil op te leggen zonder zelf ooit wat voor (positieve)
> bijdrage ooit te hebben gegeven.Één van die lieden heb vanmiddag ik
> achter een killfilter gestopt en bij anderen heb ik dat al vaker
> toegepast. Wat je dan nog ontvangt, zijn de berichten van diegenen die
> je wel wilt lezen, alle anderen kunnen zwammen wat ze willen - jij hebt
> [...]

Kijk... zo is het. Ik zou het niet beter kunnen zeggen. Pik er uit wat
je leuk vind in 'the merry-go-round of information' en negeer de rest
(inderdaad slechts 0.1%) Bekijk het optimistisch en vrolijk. Het is
juist NOODAAK om een positief tegenwicht te vormen in plaats van
somber op te geven. Kom op met die berichten, vragen en antwoorden!

Met vriendelijke groet
Rob Kuijsten

die straks om 6 uur lekker gaat kicken op de Dropkick Murphys
lowlands LIVE http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/kies_video.jsp

This thread: