From: "Eric van der Ent" <>
Subject: Index oude begraafplaats Berkenweg in Baarn
Date: Tue, 18 Jan 2005 21:57:14 +0100

Hallo medeonderzoekers,

Op mijn website heb ik een index geplaatst van personen die op de oude
algemene begraafplaats in Baarn begraven zijn. Deze gegevens vul ik nog aan
met gegevens uit de overlijdensaktes van de betreffende personen.
Dit is natuurlijk een heidens karwei en ik kan uiteraard daarbij uw hulp
gebruiken.
Om de gegevens zo compleet mogelijk te krijgen heb ik uw hulp nodig.
Als u voor u bekende personen tegenkomt zou ik het op prijs stellen als u
mij wetenswaardigheden over die personen vertelt.
Interessant zijn bijvoorbeeld: wat was het beroep van de persoon, waaraan is
hij/zij overleden, misschien heeft u zelfs foto's van de persoon, wie waren
de ouders van de overledene.

Ik hoop dat u iets aan de gegevens hebt en dat u mij (en andere
onderzoekers) wilt helpen om de gegevens zo compleet mogelijk te krijgen.

De website is te vinden op www.stamboomvanderent.nl
Klik daarna op de link "Begraafplaatsonderzoek"
Daar vindt u de lijst met achternamen van personen die op deze begraafplaats
begraven zijn.
Als u op een achternaam klikt ziet u de gegevens, zoals o.a. begraafdatum en
wat ik nog meer over die personen weet.

Ik hoop dat u mij hierbij wilt helpen.

Met vriendelijke groet,

Eric van der Ent

--
Genteresseerd in familienamen Van der Ent, Jansen, Van Diermen, Koenen, Van
Zijst, De Ruiter, Ravenhorst, Bouwman, Karelsen.

This thread: