From: "Eric van der Ent" <>
Subject: Re: Index oude begraafplaats Berkenweg in Baarn
Date: Wed, 19 Jan 2005 19:14:52 +0100

Hoi August,

Even voor de goede orde, Albert Naber is niet de beheerder van de
Begraafplaats.
Hij is werkzaam op de begraafplaats op de Wijkamplaan (ook daar is hij niet
de beheerder van).
Ik heb Albert een paar maal gesproken en ik ben vol lof over zijn website.
Een aantal keer heb ik hem gegevens over personen begraven op de
begraafplaats toegestuurd, maar ik heb het gevoel dat daar niets mee
gebeurt.
Naar mijn idee is dat een gemiste kans.
Ik denk dat het voor genealogen een welkome bron kan zijn als de gegevens
aangevuld worden met wetenswaardigheden.
Vandaar mijn initiatief.

Overigens is het niet mijn bedoeling om Albert zwart te maken.
Ik waardeer zeer dat hij de gegevens openbaar heeft gemaakt en ook de
informatie over de begraafplaatsen zelf is zeer welkom.
Ik had alleen het gevoel dat er meer mee gedaan moest worden.

Overigens is de respons op mijn oproep enorm. Ik wil graag iedereen bedanken
die tot nu toe gereageerd heeft.

Groet,
Eric

--
Genteresseerd in familienamen Van der Ent, Jansen, Van Diermen, Koenen, Van
Zijst, De Ruiter, Ravenhorst, Bouwman, Karelsen.

This thread: