From: Rob Kuijstenę <>
Subject: Re: De Friezen op Java Ned. Indie Deel 14
Date: Wed, 26 Jan 2005 14:02:16 +0100

On Wed, 26 Jan 2005 08:58:36 +0100 our friend Huub van Helvoort
<> organization: wrote :

> Inderdaad, ik krijg steeds meer de indruk dat de inzender niet
> leest wat er in de groep geschreven wordt.......
> En als dit een maat is voor alles wat hij op het web zet, dan
> heb ik daar ook niet al te veel vertrouwen meer in.

Helaas is het zo dat hij blijkbaar zelfs de reacties op zijn eigen
berichten niet leest...?? Het is haast aandoenlijk om te zien hoeveel
"spellingsfouten" - lees scanfouten - er in die berichten staan. In
deze vorm hebben ze weinig waarde. Jammer, want in principe is het
idee goed en zijn deze gegevens interessant.

Een tiepvauwtje maakt iedereen wel eens, maar juist bij het doorgeven
van genealogische gegevens moet je uitermate nauwkeurig zijn zeker als
het gaat om de spelling van de namen.

Met vriendelijke groet
Rob Kuijsten

This thread: