From: "Jan Brul" <>
Subject: Re: BOON, Amsterdam Noord.
Date: Wed, 2 Feb 2005 20:22:26 +0100

"Jan Brul" <j. m . brul no spaces @ geen spaties hccnet.nl> schreef in
bericht news:41fa7697$0$146$...

> "Fietje" <> schreef in bericht
BOON.

> In een adresboek voor 1935-1936 staat het vermeld als Firma G. Boon,
> aannemers , bouwkundigen en timmerlieden. Beitelkade 2 tel. 60442 giro
> B3571.
> In een adresboek 1939-1940 staat de firma ook nog vermeld.
> Een volgende keer zal ik eens naar de woningkaart van Beitelkade 2 kijken
om
> te zien of daar nog meer staat.
>
><knip>

Op de woningkaart van Beitelkade 2 staat dat G Boon woonde op de Oudeschans
en later naar een ander aders verhuisde. Omdat ik mijn aantekeningen niet
bij de hand heb moet het uit het hoofd.
Na de oorlog werd in hetzelfde pand een rubberfabriek gevestigd.
Als je nog interesse hebt Fietje, wil je dan reageren?

Met vriendelijke groet,

Jan Brul

This thread: