From: "Ad van de Kaa" <>
Subject: Re: Worthmann, Wortman, Deudekom, Maters, Tiemann
Date: Thu, 3 Feb 2005 11:11:23 +0100

Hallo Albert,
Omdat de kwst van Judik nogal omvangrijk is, stuur ik hem separaat naar jou
persoonlijk.
Vr. gr.
Ad van de Kaa

--
Al mijn in- & uitgaande mail wordt gescreened
door Norton Antivirus en

"Bep & Albert Veldhuis-Hoeve" <> schreef in bericht
: Daniel Friedrich Worthmann. geb Diepholz, Hanover
: als zoon van Hermann Friedrich Worthmann & Anna Dorothea Tiemann
: tr Scherpenzeel 26-02-1847 , akte 1
: Judik van Deudekom ( Deutekom ) geb Scherpenzeel circa 1818
: als dr van Cornelis van Deudekom & Maria Maters
:
:
: Gevraagd: aanvullingen bij deze personen ; huwelijk Cornelis v
Deudekom
:
: Albert Veldhuis
:
:
:
: Bep & Albert Veldhuis-Hoeve
: *
: * living in Barneveld, beautiful village in the middle of The Netherlands
: * Secr: Veluwse Geslachten ( V V G ) Box 519 NL-3770 AM Barneveld
: * Dutch - USA - Canada - Australia - South Africa
: * e-mail: <>
: * Zangkoor CON AMORE te Barneveld
: * URL://conamore.barneveld.com
: * URL:http://www.hvu.nl ( Hogeschool van Utrecht )
: * Albert Veldhuis B.Ed ; B.Sc. ; teacher in Chemistry
:

This thread: