From: Rob Kuijsten© <>
Subject: Waar is A.G. Musquetier? was: Archieven van Wormer waar ??
Date: Sun, 06 Feb 2005 18:58:47 +0100

On Sun, 6 Feb 2005 18:31:42 +0100 our friend "Jan Brul" <j. m . brul
no spaces @ geen spaties hccnet.nl> organization: HCCnet
Nieuwsgebruiker wrote :

> "Rob Kuijsten©" <> schreef in bericht

> Kennelijk wil Anton Musquetier een privé behandeling en ik vraag me af of
> hij de antwoorden in de groep leest.
> Bovendien houdt hij kennelijk van veel spam gezien zijn niet "aangepaste"
> emailadrs
>
> Met vriendelijke groet,
> Jan Brul

Jan, Ik groet Anton altijd vriendelijk en spendeer redelijk wat tijd
om op zijn berichten te reageren. Voor mij is het ondertussen ook
welletjes. Reacties en tips worden blijkbaar niet gewaardeerd. geen
enkele feed back. Is het te veel moeite, of is hij niet op de hoogte
van de geldende nettiquette voor usenet?

Met vriendelijke groet
Rob Kuijsten
--
PS mijn e-mail adres dat ik EXCLUSIEF gebruik voor deze nieuwsgroep is
sinds 4 maanden ook onversleuteld Ik post

This thread: