From: "Piet Molema" <>
Subject: Re: Archieven van Wormer waar ??
Date: Tue, 8 Feb 2005 21:02:10 +0100

> Sterker nog: er is in Zaandam helemaal geen archief, athans niet het soort
> archief dat hier wordt bedoeld. Het Zaanse archief bevindt zich in
Zaandijk
> (gemeente Zaanstad).

Wordt niet bedoeld Zaanstad?

Zie mijn pagina aArchieven in Nederland > Noord-Holland
http://www.familiemolema.nl/archief.htm

Tip:
Op de homepage staat een zoekmachine waarmee ook op plaatsnaam kan worden
gezocht.

Met vriendelijke groeten,
Piet Molema
Webmasters: Genealogie Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard,
Wegwijzer Genealogie en Archieven in Nederland: http://www.familiemolema.nl
Listowner Mailinglist NLD-Hoeksche-Waard:
NL - http://www.familiemolema.nl/hwmail.htm
Eng - http://lists.rootsweb.com/index/intl/NLD/NLD-HOEKSCHE-WAARD.html
Host query boards Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard
Mailinglist Genealogy Zeeland: http://www.familiemolema.nl/zemail.htm

This thread: