From: Georgina van Adrichem <>
Subject: Re: Jongeman op 45-jarige leeftijd?
Date: Tue, 24 May 2005 09:38:27 +0200

Het is inderdaad raar, want als er op een trouwakte jonge man
of jonge dochter (kan ook zijn bejaarde jongedochter) dat
betekent dan, dat geen van beiden eerder gehuwd was.
Volgens mij had de inschrijver zijn dag niet, misschien dat
een trouwakte verder uitsluitsel geeft, ik heb wel meegemaakt
dat er de leeftijd bij vermeld staat.
Georgina van Adrichem-Gijselhart

Visje schreef

This thread: