Subject: Re: Genealogie grafisch
Date: Sat, 18 Jun 2005 12:35:20 +0200

Dixit Ad van de Kaa
in news:42b3e973$0$17208$

> Ik weet niet of het nog bestaat, maar het
> programma geneweb is denkelijk exact wat je
> zoekt. Probeer het eens.
>
> http://geneweb.lightwerk.com/

Dag Ad

Fred Lunenborg gaf me enkele berichtjes geleden ook al die tip. Ik
wees zijn voorstel toen af omdat ik niet doorhad dat het inderdaad
kon. Ik heb Fred hierover ondertussen al persoonlijk geantwoord.
Ook heb ik de computerversie van GeneWeb geïnstalleerd (dan hoef je
niet op Geneanet te registreren en komen je gegevens ook niet on
line te staan). Dat heeft dus precies het soort overzicht dat ik op
het oog had, met bijkomend geboortedata e.d. (wat KStableau dus
alleen maar met een mouse-over geeft). Bovendien is GeneWeb erg
invoudig in het gebruik omdat het volledig web-gebaseerd is.

GeneWeb is tegenwoordig te vinden op
http://cristal.inria.fr/~ddr/GeneWeb/. De bovenstaande url is niet
meer geldig.

Nogmaals dank ik allen hartelijk voor de vele tips en aanwijzigen,
ook diegenen die mij een persoonlijk antwoord stuurden. Ik beschouw
dit draadje hiermee als afgesloten

--
Groeten

Patrick Vanhoucke