From: "Robert van der Hall" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Re: Genealogie grafisch
Date: Sat, 18 Jun 2005 13:42:14 +0200

Geachte Patrick,

Jammer dat u uw gegevens niet op GeneaNet wilt plaatsen. Deze database heeft
mij en vele anderen echt geholpen 'missing links' te vinden en hoe meer
genealogen meedoen hoe waardevoller de database wordt. Overigens kunt u wel
indexren en niet publiceren! GeneaNet is hoewel Frans zeer flexibel (grapje
mag wel?)

met vriendelijke groet

Robert van der Hall

van/von de(r) Hal(l)(e) / de Halla / de la Halle
http://gw.geneanet.org/vanderhall

> Dag Ad
>
> Fred Lunenborg gaf me enkele berichtjes geleden ook al die tip. Ik wees
> zijn voorstel toen af omdat ik niet doorhad dat het inderdaad kon. Ik heb
> Fred hierover ondertussen al persoonlijk geantwoord. Ook heb ik de
> computerversie van GeneWeb geïnstalleerd (dan hoef je niet op Geneanet te
> registreren en komen je gegevens ook niet on line te staan). Dat heeft dus
> precies het soort overzicht dat ik op het oog had, met bijkomend
> geboortedata e.d. (wat KStableau dus alleen maar met een mouse-over
> [...]

Download de gratis www.SPAMfighter.com vandaag nog!

Download de gratis www.SPAMfighter.com vandaag nog!

This thread: