From: "Patrick Vanhoucke" <>
Subject: Re: Genealogische gegevens publiceren
Date: Sat, 18 Jun 2005 13:52:49 +0200

Dixit "Robert van der Hall" <>
in news:007801c573fa$c5d695c0$

> Jammer dat u uw gegevens niet op GeneaNet
> wilt plaatsen. Deze database heeft mij en
> vele anderen echt geholpen 'missing links'
> te vinden en hoe meer genealogen meedoen
> hoe waardevoller de database wordt. Overigens
> kunt u wel indexren en niet publiceren!
> GeneaNet is hoewel Frans zeer flexibel
> (grapje mag wel?)

Dag Robert

Tot voor enkele maanden geleden had ik mijn gegevens op GeneaNet
staan, maar ik heb ze er weer afgehaald. Momenteel heb ik geen
gegevens meer on line, behalve een namenlijst van personen op mijn
eigen website. Dit zijn alleen overleden personen en ik geef geen
verbanden (alleen namen, plaatsen en datums). Ook heb ik een GEDCOM
met overleden personen overgemaakt voor opname in Ariadne, de
database die ter beschikking staat van de leden van de Vlaamse
Vereniging voor Familiekunde (VVF).

Ik wil eerst mijn dossier bij de "Commissie voor de bescherming van
de persoonlijke levenssfeer" in orde brengen, vooraleer nog
gegevens te publiceren. Dit wil ik nu gaan voorbereiden.

--
Groeten

Patrick Vanhoucke
Laken (Brussel)