From: "Fokke Zwaan" <>
Subject: Opzoekvraag Utrechts Archief
Date: Wed, 20 Jul 2005 20:23:01 +0200

Stamboomvrienden,

is er iemand in de gelegenheid en bereid voor mij een geboorteakte na te
kijken?

Het gaat om de geboorteakte van Louis Zwaan, geboren 1863 of 1864 in
Utrecht, zoon van Antje Zwaan.
Louis is een buitenechtelijke, niet-erkende zoon.
Ik zou graag willen weten de precieze geboortedatum, en of er in de akte nog
bijzonderheden staan (leeftijd moeder, adres, naam aangever oid) die zouden
kunnen helpen bij het verder traceren van moeder Antje.
In mijn bestand heb ik twee Antje's Zwaan, maar die zijn het niet. Via
Genlias kom ik ook niet echt verder, geboortes zijn nog niet ingevoerd. U
begrijpt het, ik wil deze derde Antje ook graag inpassen, vandaar.

Mte vriendelijke groet,

Fokke Zwaan

This thread: