From: Rob Kuijsten© <>
Subject: Re: Waarschuwing ! Stichting Genealogie Nederland
Date: Fri, 22 Jul 2005 22:50:45 +0200

On Fri, 22 Jul 2005 21:37:40 +0200 our friend "Patrick Vanhoucke"
<patrick dot vanhoucke dot genea at skynet dot be> organization: -
wrote :

> Dixit Rob Kuijsten©
> in news:

> Bedankt Rob voor het fijne speurwerk. Je hebt me (ons) hiermee
> fantastisch geholpen. Dit kan ik prima gebruiken als basis voor een
> artikel hierover dat ik ga schrijven voor de website van de
> Brusselse afdeling van de Vlaamse Vereniging voor Familiekunde
> (www.vvf-brussel.be). Hopelijk krijg ik het artikel in de loop van
> morgen on line.

De betreffende persoon is blijkbaar ook op TV in beeld gebracht bij HR
Hessen (22 april in het consumenten programma M€X) Helaas is er geen
online video archief...

Stammbaum-Nepp -

Wie mit wertlosen Familienchroniken abkassiert wird

Gespräch mit Wilhelm van der Aa
Abendstimmung in dem holländischen Ort Leidschendam. MEX sucht den
angeblichen Ahnenforscher Wilhelm van der Aa, gegen den deutsche
Staatsanwälte ermitteln. Wegen Betrugs mit wertlosen Stammbäumen. Wir
klingeln an einem Haus. Hier soll er wohnen. Der Mann macht zunächst
nicht auf. Ein Nachbar versucht per Handy zu vermitteln. Es klappt.
Wilhelm van der Aa, ein Mann Mitte 40, steht vor uns. Wir fragen ihn,
ob er wisse, dass in Deutschland wegen Betrugs gegen ihn ermittelt
wird.....

bitte lese weiter.... http://tinyurl.com/bu2xh
Bron M€X HR Fernsehn

Gegroet
Rob Kuijsten
--
De oude vrijster bleef hardnekkig in Sinterklaas geloven, omdat zij
zich niet de kans wilde laten ontnemen één keer per jaar bij een man

This thread: