From: "walravenkoster" <>
Subject: + Familieberichten Leidsch Dagblad 26 oktober 2005 en Voorschotense Courant 25 oktober 2005
Date: 26 Oct 2005 01:01:36 -0700

Familieberichten Leidsch Dagblad en Voorschotense Courant.
Eerste plaatsnaam is zo mogelijk plaats van dagtekening, als deze
ontbreekt is de advertentie meestal door anderen geplaatst dan de
direkte familie. Het getal tussen haakjes is de leeftijd van de
overledene. Gegevens tussen (? en ?) staan niet zo in de tekst, maar
zijn een interpretatie of kanttekening van mij.
Voor de periode 1 april 2005 t/m 21 oktober 2005 zijn nu scans
beschikbaar, daarna moet ik ze nog maken. Graag naam van persoon, titel
en datum van krant, dat helpt me om de advertentie terug te vinden.

Walraven

Voorschotense Courant 25 oktober 2005

Leiden: Greet ROMIJN-WIJSMAN
* 24 jan 1929 + 19 okt 2005

Leidsch Dagblad 26 oktober 2005

Noordwijkerhout, 24 okt 2005:
Theodorus Gerardus Jozeph (Theo) NULKES (74),
ev Nel NULKES-VAN GIJLSWIJK
Noordwijk:Willem Frederik Cornelis BOON
ev T. BOON-TIMERSMA
* 2 jan 1922 Leiden + 20 okt 2005 Noordwijk
Sassenheim: Hendrika Cornelia (Henny) VAN ASSELT-VAN DUIJN,
ev Klaas VAN ASSELT
* 1 sep 1941 + 25 okt 2005
Dronten: Albertus Martinus (Bert) NIEUWENBURG
* 23 sep 1943 Den Haag + 23 okt 2005 Spijkenisse

This thread: