From: "Arie Bos" <..@.>
Subject: Re: DVD van Gens Nostra
Date: Fri, 2 Jun 2006 12:56:14 +0200

"Richard Keijzer" <> schreef in bericht
news:...

> ik hoor Arie al een woordje van 5 letters formuleren (g*l*l), helemaal
> mijn
> idee maar datzelfde copyright zorgde ervoor dat we tien jaar hebben moeten
> wachten op deze nieuwe disk).

Ik zeg niets...

Maar ik beschik over een complete versie van Adobe 6 dus kan zo'n index zelf
wel maken. Volgens mij is technisch gezien de enige eventuele hinderpaal dat
er beveiliging op die dataset zit.

> Met andere woorden kan de openbaarmaking van zo'n index
> verhinderd worden?

Geen idee, maar waarom leg je niet voor aan Gens Nostra? Wie weet vinden die
het prachtig dat de index (alsnog) is gemaakt...

Arie

This thread: