From: "walravenkoster" <>
Subject: + Familieberichten Leidsch Dagblad 20 juni 2006
Date: 20 Jun 2006 09:05:20 -0700

Familieberichten Leidsch Dagblad.

Eerste plaatsnaam is zo mogelijk plaats van dagtekening. Als op die
plek ? staat is er een advertentie door familie geplaatst, als er -
staat alleen door anderen. Het getal tussen haakjes is de leeftijd van
de overledene. Gegevens tussen (? en ?) staan niet zo in de tekst, maar
zijn een interpretatie of kanttekening van mij.
Voor de periode 1 april 2005 t/m 9 juni 2006 zijn nu scans beschikbaar.
Daarna moet ik ze nog maken. Bij een aanvraag graag de naam van de
persoon en titel en datum van de krant, dan kan ik de advertentie
terugvinden.

Walraven

Leiden: Luc PALM
* 30 jun 1943 + 16 jun 2006
Rijnsburg: Adriana (Sjaan) POSTMUS-VAN DUIJN
* 11 mrt 1930 + 17 jun 2006
ev Abraham POSTMUS
Den Haag: Hendrika Cornelia Juliana JÄGERS-VELDERS
* 30 apr 1915 Tiel + 17 jun 2006 Wassenaar
wv Hendricus Antonius JÄGERS
Sassenheim: Nicolaas BREEDIJK
* 1 nov 1920 + 19 jun 2006
ev Wanna VAN DER BENT
Hazerswoude-Dorp: Waltherus Jacobus (Wout) LOURIER
* 1 dec 1915 + 18 jun 2006
wv Maria Elisabeth BORST
wv Johanna VAN VLIET
Oegstgeest: Adriana Bernardina (Atie) (Aat) SCHEEREN-MEKKING
* 26 mrt 1933 Leiden + 17 jun 2006 Oegstgeest
Katwijk: Petrus Henricus Johannes (Peter) VLASVELD
* 22 dec 1948 Voorhout + 18 jun 2006 Katwijk
ev Ardie VLASVELD-BROEKMAN
Leiderdorp, 13 jun 2006: Franciscus Hohannes (Frans) VAN DE VEN (64)
wv Tila VAN DE VEN-FRANKE

This thread: