From: "Richard Keijzer" <>
Subject: Re: PERS Genealogie bij CNN
Date: 3 Sep 2006 00:51:03 -0700

René Wassenaar wrote:

> Bedoel je daarmee dat de diepgang van alle Amerikanen niet veel
> voorstelt?
> --
> René Wassenaar

Dag René,

Ik bedoelde de overdreven dweperij van de meeste Amerikanen met alles
wat Europa komt. Zo van: "Als het Europees is, dan is het goed". Tot ze
op een bepaald moment een Europese versie van bepaalde muziekclips
zien, dan is het huis te klein. Maar dat terzijde.

Groeten van Richard K

This thread: