From: "Henny de Ruijter" <>
Subject: Re: Uitgestorven voorouders Biesemortel,Bisemortel,Biesmortels,Biezemortels
Date: Fri, 15 Sep 2006 12:42:58 +0200

Biez(s)emortel gevonden in huwelijken BS

huwelijk 1
Ouders : Biezemortel Wilhelmus & Asten van Antonetta
Zoon : Biezemortel Franciscus & Beurden van Maria
H-Plaats: Haaren Jaar 1815 akte nr. 9
huwelijk 2
Ouders : Biesemortel Peter & Loon van Maria
Zoon : Biesemortel Jacobus & Sijdervelt Johanna
H-Plaats: Herpt en Bern Jaar 1811 akte nr. 17

mvg
Henny

This thread: