From: "Annemiek Langelaar" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Oud fotoalbum uit ca. 1900
Date: Sat, 25 Nov 2006 12:54:16 +0100

Patrick,
Bedankt voor deze duidelijke uitleg!
Daar kan ik mee vooruit nu ik net een grote doos vol oude foto's heb
gekregen.
Vriendelijke groet,
Annemiek Langelaar.

(verwijder SPATIE voor verzending)

Genealogisch genteresseerd in de namen:
* Langelaar, de Klei(j)n, van de Kamp (vrnl. uit Gelderland/ Utrecht)
* van Duijvenbo(o)de(n), den Houter, Langeveld (vrnl. uit Zuid-Holland)
* Reef, Eertman/ Lindeman, Holsbeke (vrnl. uit Overijssel)
* Bijen, Lesger en Steggink (vrnl. uit Overijssel).

"Patrick Vanhoucke" <patrick [dot] vanhoucke [dot] genea [at] skynet [dot]
be> schreef in bericht news:456820e4$0$5543$...

This thread: