From: camerama <>
Subject: [GEN-BENELUX] Controle bij Nationaal Archief (opmerkingen)
Date: Wed, 7 Feb 2007 22:28:41 +0100

Hallo NG,

Het Nationaal archief zou mij (ons) vanwege de aanscherping van de huisregels
eens kunnen vertellen waarop die verscherping dan stoelt.

Is men daar doorlopend archiefstukken kwijt? Zo ja, wat zijn dat dan voor
archiefstukken?
Ik kan mij toch niet voorstellen dat er doorlopend zaken verdwijnen - en
zo ja, waarom wijst dan de beschuldigende vinger naar "de bezoekers" -
Gelden overigens verscherpte maatregelen OOK voor het personeel?
Zijn vermiste archiefstukken ECHT weg - of zjn ze foutief opgeborgen?

Verscherpte maatregelen OK - MAAR dan wel met meer uitleg van het hoe
en waarom van die maatregelen.

Indien er veel "weg" raakt is het wellicht ook een goed idee iedereen
eens te informeren WAT er b.v. in het afgelopen jaar zoal verdwenen is.

Patrick van Griethuysen

This thread: