From: "Evertjan." <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Het is Triest dat in deze tijd gecensureerd wordtop teksten
Date: 24 Feb 2007 16:33:18 GMT

On 24 Feb 2007 at 14:17, F. de Jong wrote:
> Geachte heer,
> Waarschijnlijk bent u niet helemaal op de hoogte van de kenmerken van
> deze
> groep. Een deel van de deelnemers ontvangt de berichten inderdaad via
> email (Rootsweb), waaronder ondergetekende. En dan is het verwijderen
> van een bericht logisch....

Sorry, beste Fokke, maar dat is het niet.

Een usenet newsgroup is een usenet newsgroup,
ook als het door anderen gebruikt of misbruikt wordt in hun servers
alsof het een priv emailgebeuren is.

Een bericht gepost op s.g.b is over de wereld verspreid op duizenden nws
servers en is [gelukkig] niet te verwijderen.

Ik doe al sinds 1995 mee met deze groep, hoewel deze groep veel ouder is,
en denk dus dat ik er wel iets van af weet, Fokke.

Gelieve dan ook deze usenetdiscussie op usenet te vervolgen.

--
Evertjan.
The Netherlands.

This thread: